Exposicions"Exposicions"

PODEU VISITAR UNA EXPOSICIÓ TEMPORAL EN EL MUSEU DE CADAQUÉS.

CONSULTA MÉS INFORMACIÓ AQUÍ.

La Fundació Joan Vehí disposa d'una seu a Cadaqués on s'hi pot visitar de forma totalment gratuïta una exposició permanent de la seva obra i la seva col·lecció de càmeres fotogràfiques. Joan Vehí ha cuidat amb molta estima aquest racó que va convertir en el seu estudi fotogràfic particular on rebia tot tipus de visitants, amics i periodistes.

-SA NOSTRA EXPOSICIÓ PERMANENT ESTÀ ACTUALMENT TANCADA DEGUT A L'ALERTA SANITÀRIA DEL COVID19-

-ESPEREM PODER REBRE VISITES BEN AVIAT-

A en Joan li encantava respondre les curiositats dels seus visitants i els explicava tota mena d'anècdotes. Entre els seus arxius s'hi troba un àlbum sencer amb e-mails i fotografies que els visitants i amics li han fet arribar. Si el vareu visitar i teniu alguna fotografia que voleu que adjuntem a aquests àlbums, si us plau, envieu-nos-la per e-mail a [email protected]ójoanvehi.cat

Paral·lelament a aquesta exposició permanent, la Fundació Joan Vehí també pretèn donar a conèixer les seves valuoses imatges mitjançant exposicions itinerants i temporals. Properament trobareu aquí un llistat de les exposicions temporals ja realitzades i també hi publicarem les futures exposicions a mesura que es vagin programant.

Si esteu interessats en realitzar qualsevol tipus de projecte amb nosaltres no dubteu en contactar-nos i presentar-nos les vostres idees, serà un plaer poder participar en esdeveniments culturals arreu del territori.