Exposició Permanent - Seu de la Fundació"Exposició Permanent - Seu de la Fundació"

Exposició Permanent - Seu de la Fundació
Exposicions  >  Exposició Permanent - Seu de la Fundació

-SA NOSTRA EXPOSICIÓ PERMANENT ESTÀ ACTUALMENT TANCADA DEGUT A L'ALERTA SANITÀRIA DEL COVID19

ESPEREM PODER REBRE VISITES BEN AVIAT-

L’estudi fotogràfic particular de Joan Vehí, ha donat lloc a la seu de la Fundació, als peus de l’Esglèsia de Cadaqués.

Aquí podreu veure escenes de tota la història de Cadaqués, des de 1945 fins a l’actualitat. Algunes imatges són de persones anònimes que mostren el dia a dia de la vida cadaquesenca, mentre altres retraten personatges cèlebres que gaudien d’estades en el nostre poble incloent una important quantitat de fotografies de l’artista Salvador Dalí. També hi podreu veure una gran col·lecció d’aparells que donen a conèixer i a descobrir la història de la fotografia, des dels seus inicis amb màquines de placa de vidre, fins a l’era digital.

Joan Vehí ha cuidat amb molta estima aquest racó que va convertir en el seu estudi i on rebia tot tipus de visitants, amics i periodistes. A en Joan li encantava respondre les curiositats dels seus visitants i els explicava tota mena d'anècdotes. Entre els seus arxius s'hi troba un àlbum sencer amb e-mails i fotografies que els visitants i amics li han fet arribar. Si el vareu visitar i teniu alguna fotografia que voleu que adjuntem a aquests àlbums, si us plau, envieu-nos-la per e-mail a [email protected].

Tornar a "Exposicions"